"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Aman cemalini göster Allah’ım



Hemen Allah diyor âşık kulların,
Gayet ince gider senin yolların
Kırıldı kanadım kaldı kollarım

İlle cemalini göster ya Rabbi
Aman cemalini göster Allah’ım

Bülbüle baktım da dertlice öter
Bu aşkın tütünü tepemde tüter
Coşkun sular gibi çağlattın yeter

Günahıma baktım da ben de yoruldum
Coşkun sular gibi aktım duruldum
Rahat döşeğime ben de koyuldum

Günahıma baktım da yüceden yüce
Ne gündüzüm belli ne gecem gece
Binbir ayak bir araya gelince

Teneşirde yıkanıyor bu tenim
Yakasız gömleği giydi bedenim
Tükendi kuvvetim bu çarelerim

Tabutum giderken dostlarım ağlar
Ayrılık hasreti ciğerim dağlar
Sana âşık olan dünyayı neyler

Allah Allah diye diye ağlarım
Aşk ateşiyle ciğerim dağlarım
Cennet bir boş evdir anı neylerim

Üzerime sapmaları dizerler
Başucuma baş taşımı dikerler
Kabrimin üstüne suyu serperler

İlle cemalini göster Ya Rabbi
Aman cemalini göster Allah’ım

     ***