"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


YUSUF KUYUSU


Yusuf Kuyusu’na attılar beni
Bilmem kaç paraya sattılar beni
Ben böyle bilmezdim, yaktılar beni
Kenan Elleri’nde yanar gezerim

Yusuf Kuyusu’na düşenler bilir.
Düşenin önüne "ya sabır" gelir.
Orda yardıma Mehmet Baba gelir.
Kenan Elleri’nde "yar" der gezerim.

Yusuf kuyusu’nda istedim dilek.
Ben sana ne yaptım ah zalim felek.
Her zaman ağladım bir de biz gülek.
Kenan Elleri’nde ağlar gezerim.

Yusuf Kuyusunun en dibi çarşı.
Çarşının yarısı camiye karşı.
Çarşıda satarlar arz ile arşı.
Kenan Elllerinde satar gezerim.

Yusuf Kuyusu’nda aynalı direk.
Ey aziz cemaat gelin bi görek.
Anda hep beraber murada erek.
Kenan Elleri’nde erer gezerim.

Yusuf Kuyusu’nun ortası cennet.
Cennet ki bu cennet bir yüce cennet.
Cennetin içinde bin türlü nimet.
Kenan elleri’nde yazar gezerim.

Yusuf Kuyusu’nun başı kalaba.
Kul Ahmed’im bugün erdi kemale.
İşte bakın burda gördü cemali
Kenan Ellerinde bakar gezerim.

     ***
  Ahmet Kuloğlu (KULOĞLU.)