"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


AHMEDİME AHMEDİME




AHMED'İME Gözü çıksın yan bakanın Ahmed’ime Ahmed’ime Canı çıksın kaş çatanın Ahmed’ime Ahmed’ime Yusuf ile Yahya olur Gökyüzünde mahya olur Arka çıkan ihya olur Ahmed’ime Ahmed’ime İnanmayan olabilir Rabıtayla sorabilir Mehmet Baba cevap verir "İnanmayan kendi bilir" Rabıtada bunu gören Cemaate etsin beyan Başkasından duyan bilen Hep anlatsın ayan beyan Kınamayın,zemmetmeyin Yanlıştadır zannetmeyin Eğri büğrü söz etmeyin Ahmed’ime Ahmed’ime Kerametler burda kalır Varsa amel seni bulur Karşı duran zelil olur Ahmed’ime Ahmed’ime Yaptıkların sana yete Bu amelle ömrün bite Allah herdem yardım ede Ahmed’ime Ahmed’ime Karşısında selam durun Bu sözümü haber verin Görürseniz selam deyin Ahmed’ime Ahmed’ime Ahmed’in sözü niyazı Arar bende herdem razı Bahar ola kışı yazı Ahmed’ime Ahmed’ime O’nun sözü benim sözüm Benim sözüm O’nun sözü Ben yazdırdım iş bu sözü Ahmed’ime Ahmed’ime KUL AHMET