"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


NASIL DÜZELTELİM

  Gelip sorarlar bazen;
"Efendim o kadar yalvarıyorum yakarıyorum oğlum/kızım namaz kılmıyor.Bi dua etseniz de namaz kılsa"
  Mehmet Baba Hazretleri döner sorunun sahibine sorar
"Kızım sen abdest alır mısın?
"Tabii babacığım abdestsiz olunur mu?
"Namaz kılar mısın?
"Nasıl kılmayayım babacığım"
"Kızım bu çocuk senin abdest aldığını görür mü?Namaz kıldığını görür mü?Elbette ki görür.Bir çocuğun babası,annesi ne yaparsa çocukta onu yapar.Sen namaz kılarsan namaz kılar,dua edersen dua eder,tesbih çekersen tesbih çeker.Dedi kodu yaparsan dedi kodu yapar.Babası namaz kılarsa namaz kılar,dua ederse dua eder,içki içerse içki içer,kumar oynarsa kumar oynar.Sizde de bu güzellikler varken elbetteki bir gün olur ;
"Yahu benim annem namaz kılıyor,dua ediyor,tesbih çekiyor.Bende namaz kılayım,bende dua edeyim,bende tesbih çekeyim" der.Ve başlar namaz kılmaya."
"Kızım sen kendine bak.Namazını doğru kıl,dualarını düzgün yap,tesbihlerini düzgünce çek.Oğlun/kızın namaz da kılar tesbihte çeker dua da eder.Sen kendin düzgün ol.Oğlunla kızınla abdest almıyor namaz kılmıyor diye uğraşma."Benim çocuklarımın hiç birisine ben abdest al namaz kıl demedim.Onlar benim namaz kıldığımı bilmiyorlar mı?Tesbih çektiğimi bilmiyorlar mı?Sorun onlara.Şimdi hamdolsun hepside namazlarını kılarlar."
"Siz kendinizi yorduğunuzla kalırsınız.Onca enerjinizi harcarsınız hep boşuna.O enerjinizi bir kere bile olsa ALLAH demeye ayırsaydınız bir kere ALLAH deme sevabı kazanıp siz kârlı çıkacaktınız.Kaldı ki siz kendinizi yordunuz.Elinize birşey de geçmedi.Üstüne üstlük çocuğunuzla aranızda bir gerginlik doğdu.Nasıl düzelteceksiniz bunu?Gene size iş düşüyor.Önce onların gönlünü alacaksınız ardından da onlara hayır dua edeceksiniz. Allah'ım çocuğumu iyi et diye.Kaldı ki buna bile gerek kalmaz bazen. Çocuğunuzla iyi geçindiğinizde mesele kendiliğinden çözülür gider.Yeter ki biz iyi olalım. Biz iyi olursak herkes iyi olur."
 Diye anlatırdı.Biz de sizlere anlattık. bir iyiliğe vesile olabilirsek ne mutlu.