"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Hep fesad işlerime



Hep fesad işlerime,
Estağfirullah tövbe
Yaman teşvişlerime,
Estağfirullah tövbe

Gözümün baktığına,
Gönlümün aktığına
Kulağım duyduğuna,
Estağfirullah tövbe

Dilimin gıybetine,
Nefsimin lezzetine
Hep azam lezzetine,
Estağfirullah tövbe

Bildim suçumu bildim,
Döndüm Çalabım tuttum
Geldim kapına geldim,
Estağfirullah tövbe

Benden suçumu sorma,
Ayıbım yüzüme vurma
Mahrum beni döndürme,
Estağfirullah tövbe

Settarul Uyup sensin,
Gaffaruz Zunup sensin
Fettahul Gulup sensin,
Estağfirullah tövbe

Gerçi kim günahım çok,
Rahmetin dahi artık
Asına kapım açık,
Estağfirullah tövbe

Nefs bendine tutuldum,
Şeytana esir oldum
Her hata ki ben kıldım,
Estağfirullah tövbe

Eşrefoğlu Rumi’nin,
Şol çok günahlarının
Kefaretidir anın,
Estağfirullah tövbe

Tövbeyi Tacil edin,
Gelin cennete gidin
Ey müminler siz idin,
Estağfirullah tövbe

Arzu yılanlarının,
Canları soktuğunun
Tiryaki ol avunun,
Estağfirullah tövbe
İlacı ol avunun,
Estağfirullah tövbe
     ***
        EŞREFOĞLU RUMÎ HZ.