"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Hay benim baba sultanım



Ben bu aşkın mecnunuyum
Hay benim baba sultanım
Mah cemaline hayranım
Hay benim baba sultanım

Sözlerin hep hakikattir
Tarıkın hak şeriattır
Bilenlere ne devlettir
Hay benim baba sultanım

Resulün aşkına yandım
Aşkın şarabına kandım
Şemi pervaneye döndüm
Hay benim baba sultanım

Hak’tan oldu bize nimet
Her insana olmaz kısmet
Kadiri’ye candan hizmet
Hay benim baba sultanım

Geylani’ye candan hizmet
Hay benim baba sultanım

Hak’kın ismi cemalinden
Feyz dökülür kemalinden
Hak görünür nur yüzünden
Hay benim baba sultanım

Âşıklar hiç ziyan etmez
Gözlerinden yaşlar bitmez
Bu yolda yanmayan bilmez
Hay benim baba sultanım
Hay benim pirim sultanım

     ***