"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


EY ALLAH'IM BENİ SENDEN AYIRMA

  • İNDİRMEK İÇİN ÜÇ NOKTAYI TIKLAYINIZ
    DİNLEMEK İÇİN ÜÇGENİ TIKLAYINIZ
  • Ey Allah’ım Beni Senden Ayırma
    Ey Allah’ım beni senden ayırma
    Beni senin didarından ayırma
    
    Seni sevmek benim dinim imanım
    İlahi dini imandan ayırma
    
    Sararıben solup döndüm hazana
    İlahi hazanımı daldan ayırma
    
    Şeyhim güldür ben anın yaprağıyam
    İlahi yaprağı gülden ayırma
    
    Ben ol dost bahçesinin bülbülüyem
    İlahi bülbülü gülden ayırma
    
    Balığın canı suda dediler
    İlahi balığı gölden ayırma
    
    Eşrefoğlu senin kemter kulundur
    İlahi kulunu Sen’den ayırma
    
                        * * *        
     EŞREFİ RUMÎ HZ.