"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


CÜRMÜM İLE GELDİM SANA


Ey rahmeti bol pâdişâh
Cürmüm ile geldim sana
Ben eyledim hadsiz günah
Cürmüm ile geldim sana

Hadden tecâvüz eyledim
Deryâ-yı zenbi boyladım
Ma’lûm sana ben neyledim
Cürmüm ile geldim sana

Senden utanmadım hemân
Ettim hatâ gizli a’yân
Vurma yüzüme el-amân
Cürmüm ile geldim sana

Aslım çün bir katre meni
Halk eyledin andan beni
Aslım deni, fer’im deni
Cürmüm ile geldim sana

Gerçi kesen fıskü fücur
Aybü zelel çok her kusur
Lakin senin adın Gafur
Cürmüm ile geldim sana

Zenbim ile doldu cihan
Sana ayan zahir nihan
Ey lütfu bihat müsteban
Cürmüm ile geldim sana

Adın senin Gaffâr iken
Ayb örtücü Settâr iken
Kime gidem sen var iken
Cürmüm ile geldim sana

Hiç sana kulluk etmedim
Rah-ı rızana gitmedim
Hem buyruğunu tutmadım,
Cürmüm ile geldim sana

Bin kere bin ey Padişah
Etsem dahi böyle günah
La taknatu bana Penah
Cürmüm ile geldim sana

İsyanda Kuddûsî şedîd
Kullukta bir battal pelîd
Der kesmezem senden ümîd
Cürmüm ile geldim sana

* * *
                KUDDUSÎ HZ.