"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


BİHAMDİLLAH DERİM ALLAH



Bihamdillah derim Allah,
Alır aklımı fikrullah.
Dilimde Zâtın esmâsı,
Bana üns oldu zikrullah.

Salâtullah selâmullah,
Aleyke yâ Resulullah.

Bu tevhidden murat ancak,
Cemâl-i zâta ermektir.
Görünen kendi zâtıdır,
Değil sanma ki gayrullah.

Salâtullah selâmullah,
Aleyke yâ Resulullah.

Ben ol pervâneyim geldim,
Düşüp aşk od'una yandım.
Yanûben külli yandım.
Beni yaktı aşkullah.

Salâtullah selâmullah,
Aleyke yâ Resulullah.

Gönül ayinesi sûfî,
Eğer kılar isen sâfî.
Açılır sana bir kapı,
Ayan olur cemâlullah.

Salâtullah selâmullah,
Aleyke yâ Resulullah.

ŞEMSİ TEBRİZ bunu bilir,
Ehad kalmaz fena bulur.
Bu alem küllü mahvolur,
Hemen bâkî kalır Allah.

Salâtullah selâmullah,
Aleyke yâ Resulullah.
     ***
   ŞEMSİ TEBRİZÎ HZ.