"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Allah diye diye deryaya daldım



Allah diye diye deryaya daldım
Aradım deryayı kalbimde buldum
Çok günah işledim ben pişman oldum

Gel Allah’a yürü yol kapanmadan
Gel Allah’a yalvar göz kapanmadan
Zikreyle Mevla’yı dilin durmadan

Allah diye diye kalbini coştur
Allah demek kardeş ne güzel, hoştur
Aldanma dünyaya hepsi de boştur

Gel Allah’a yürü yol kapanmadan
Gel Allah’a yalvar göz kapanmadan
Zikreyle Mevla’yı dilin durmadan

Allah diye diye yanıyor içim
Gençlik elden gitti ağardı saçım
Çok günah işledim bağışla suçum

Gel Allah’a yürü yol kapanmadan
Gel Allah’a yalvar göz kapanmadan
Zikreyle Mevla’yı dilin durmadan

Neyi aldın neye güvendin?
Şeytana uydun geride kaldın
Güzel Allah’tan ne tez usandın?

Gel Allah’a yürü yol kapanmadan
Gel Allah’a yalvar göz kapanmadan
Zikreyle Mevla’yı dilin durmadan

Yüce Hak’ka karşı olur mu böyle?
Geride kalmışsın doğruyu söyle
Gel mü’min kardeşim tövbeler eyle

Gel Allah’a yürü yol kapanmadan
Gel Allah’a yalvar göz kapanmadan
Zikreyle Mevla’yı dilin durmadan

     ***
   HAYRİ BABA  HZ.