"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


AFFET İSYANIM BENİM


Affet isyanım benim,
Halim yaman Allah’ım
Ref et nisyanım benim

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

Defterim dolu siyah
Amelim tekmil günah
Sensin kuluna penah

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

Affına güvenirim
Kapında dilenirim
Kovsan yine gitmezem

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

Ben bir yüzü karayım
Sana nasıl varayım
Ya kime yalvarayım

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

Ömrümü ettim heder
Mücrimim halim beter
Bana kulum de yeter

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

Ümmet et Habibine
Gönüller tabibine
Rehmeyle garibine

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

LA TAKNATU buyurdun
Rahmetinle doyurdun
Kullarına duyurdun

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

Aşki’yi azad eyle
Cemalinle şad eyle
Kulum diye yad eyle

Medet aman Allah’ım
Halim yaman Sultanım

          * * *
        AŞKÎ HZ.